22-07-2019 / blog /
Werken bij Conclusion Learning Centers

Freek van Oosten

Kort voorstellen

Ik ben Freek, 31 jaar en woon in Zoetermeer met mijn vriendin. Tijdens mijn opleiding HRM ben ik het leren en ontwikkelen werkveld tegengekomen en hier, mede dankzij mijn PABO achtergrond, een thuis in gevonden. Sinds vorig jaar ben ik werkzaam als opleidingscoördinator bij Conclusion Learning Centers (CLC). Een leuke functie met zeer diverse werkzaamheden! Van het registreren van een opleiding tot het geven van opleidingsadvies. Regelmatig kom ik langs bij onze klanten om ze zo goed mogelijk te helpen. In het weekend ben ik, in het gezelschap van vrienden, te vinden op een dansfestival of een zonnig terras. 

WAAROM BEN JE BIJ CONCLUSION LEARNING CENTERS GAAN WERKEN?

CLC is een bedrijf dat altijd in ontwikkeling is. Dit biedt mooie kansen voor mij als medewerker, maar ook als mens. Mijn werkzaamheden zijn heel divers. Aan de ene kant help ik mijn klanten met hun ontwikkelvraagstukken, aan de andere kant help ik mee om een systeem verder te ontwikkelen. Een mooie basis voor mij om verder te groeien!

WAT MAAKT WERKEN BIJ CLC UNIEK?

CLC heeft een unieke positie als intermediair. Hierdoor balanceer je vaak op de grens van de wil van de klant en de mogelijkheden van de leveranciers. Voeg hier de opties van het systeem zelf aan toe en je krijgt een mooie mix van meerdere speelvelden met verschillende belangen die allemaal tot hun recht moeten komen. Mijn collega’s maken CLC uniek doordat zij altijd voor elkaar klaar staan. Niemand is te beroerd om een ander te helpen, of het nou om een urgent geval gaat of niet. Die collegialiteit zie je vaker, maar zo sterk als bij CLC heb ik het nog nooit gezien.

VOOR WELKE OPDRACHTGEVERS WERK JE?

Als opleidingscoördinator ben ik actief in team Zuid. Samen met mijn collega’s draag ik de zorg voor een groep klanten, voor het grootste deel uit het zuiden van Nederland. Binnen mijn team ben ik klantlead voor VGZ, Leaseweb en ProRail. Ik ben hun eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van deze klanten. Dit wil overigens niet zeggen dat zij exclusief contact hebben met mij. Ik heb een team van professionals om mij heen die mij hierbij helpen. Denk bijvoorbeeld aan een leveranciersmanager, een financieel expert en de medewerkers op de 1e lijn die de telefoon in de gaten houden.

WAT IS JE VISIE OP LEREN?

Leren heeft voor mij geen eind. Doordat leren een continu proces is, is dit niet aan leeftijd of zelfs omgeving gebonden. Leren is voor mij een proces van ontdekken, aanpassen en herontdekken. Elke stap brengt je als medewerker, als collega, als professional, maar vooral als mens verder. Juist doordat leren nooit ophoudt, is het van groot belang dat je hier goed in begeleid wordt en dat de juiste middelen beschikbaar zijn. 

HEB JE ONLANGS IETS LEUKS OF HANDIGS ONTWIKKELD VOOR EEN KLANT?

Een van de ontwikkelingen binnen CLC is de volledige overstap naar Topdesk. Met deze Service Management Tool kunnen we vragen beter beantwoorden en kennis beter borgen. Het is de bedoeling dat wij al onze klanten vanuit Topdesk gaan begeleiden.

Ook werken bij Conclusion Learning Centers?

Check dan hier onze vacatures!