Eneco

Eneco Campus

"Conclusion denkt mee en wordt echt als een businesspartner ervaren."

Eneco wilde een professionaliseringsslag maken en besloot in 2004 de werkzaamheden rondom inkoop van opleidingen te outsourcen. Deze werkzaamheden liepen van inkoop tot de uiteindelijke facturatie.

Inmiddels is de Eneco Campus in 13 jaar tijd uitgegroeid tot een compleet leer- en ontwikkelplatform op basis van het 70-20-10 principe.


INITIËLE DOELSTELLING VAN DE OPDRACHT

Door gebruik te maken van onder andere preferred suppliers van Conclusion en de flexibele inzet van de Conclusion backoffice, kon Eneco een flinke besparing bewerkstelligen. Bijkomend voordeel is dat processen, aanvragen en facturaties veel transparanter werden.

homepage eneco

DIENSTVERLENING

Conclusion verzorgt de volgende diensten:

  • Content voor de ‘70-20-10’ kennispleinen;
  • Het ontwikkelen en beheren van een digitale opleidingscatalogus;
  • Centrale inkoop van trainingen en opleidingen en het contractbeheer;
  • Alle administratieve en logistieke opleidingsprocessen (inschrijving, rapportage, evaluatie, certificering, facturatie);
  • Centrale helpdesk voor functionele ondersteuning (eindgebruikers);
  • Technische helpdesk;
  • 1e en 2e lijns opleidingsadvies (zowel advies rondom open trainingen als maatwerktrajecten);
  • Integratie van competentiemanagement met training en opleiding.
Conclusion verzorgt deze diensten vanuit de online omgeving Eneco Campus voor alle medewerkers binnen de Eneco-organisatie. De Eneco Campus is gekoppeld aan het personeelsinformatiesysteem en en financiële systeem. Historie wordt zodoende beheerd en facturatiestromen zijn volledig gedigitaliseerd en geautomatiseerd.